Reklama a sociální sítě


Když se řekne reklama, tak co vy si pod tím představíte? Můžete si opravdu představit téměř cokoliv, protože reklama je něco, co vlastně má přilákat zákazníky anebo další zákazníky. Nebo také samozřejmě udržet stálé zákazníky. A řeknu vám, že třeba udržet stálé zákazníky je někdy opravdu hodně složité a také náročné. Protože já jsem se dozvěděla, že když budete mít také zákazníky a budete chtít mít zájem je udržet, tak ono je to velice složité. Prý je jednodušší nalákat nové zákazníky než udržet starší zákazníky. Tohle bylo pro mě docela taková novinka, protože jsem si myslela, že je to spíše přesně naopak, že je složité nalákat nové zákazníky než udržet stálé zákazníky.

Reklama na linkedInu se vyplatí.

No, ale on nakonec je to přesně na opak. Pokud i vy byste chtěli nějakou kvalitní reklamu, tak zkuste linkedIn. PPC reklama na linkedInu je vážně prima. A pokud byste také potřebovali pomoct s e-shopem, tak se zkuste podívat na webové stránky seoconsult.cz, kde je tvorba tvorba e-shopu na platformě shoptet. Ještě před několika dny jsem vůbec nevěděla, že existuje shoptet. A shoptet je opravdu kvalitní v tom, že vám pomůže udělat e-shop anebo také vám pomůže s reklamou. Také ale opravdu nezapomeňte na reklamní internetový marketing. I reklamní internetový marketing je velice důležitý.

LinkedIn je velmi populární.

Co by to bylo potom za firmu anebo propagací výrobků nebo služeb? Kdybyste potom neměli žádnou reklamu? Já si právě myslím, že sociální sítě jsou v tomhle případě opravdu perfektní volbou. Sociální sítě, jako například linkedIn anebo Facebook či Instagram. Jsou opravdu perfektní volbou, abyste tam měli reklamu linkedIn. PPC reklama bude podle mého názoru opravdu perfektní volba a pokud chcete tvorbu e-shopů na platformě shoptet, tak opravdu neváhejte, protože je to v poslední době velice oblíbené a také hojně využívané. A to znamená, že když je to hojně využívané, že to také opravdu zavání kvalitou a profesionální prací.